måndag 11 augusti 2008

Jag har i flera år defraggat burken med Diskeeper och nu senast med Diskeeper 2008. Det har ju helt klart varit till belåtenhet då programmet är ett av de allra bästa defraggarna som finns.
Bland de jag tänker på är: O&O Defrag 10 Pro, JkDefrag v3.34 och Diskeeper. Jag vet att det finns ett antal andra bra program också men dessa är de mest använda som får höga betyg i många oberoende tester.

Men här vill jag nu passa på att slå ett slag för PerfectDisk 2008. Denna defragger har fått högsta betyg i ett flertal nya tester och det är ett riktigt seriöst program. Jag har använt PerfectDisk de senaste månaderna och jag är imponerad.

Jag skriver detta ifall nån går i tankarna att skaffa en ny defragmenterare av modell sista skriket. Då kan ju detta vara ett alternativ som jag varmt kan rekommendera.

Läs mer här.

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Inga kommentarer: